- Kyberšikana
- Klimatyzuj IV.
- Deň Zeme
- Vrabček 7
- Jarné upratovanie-hrabanie
- MISS - Spojenej školy-elokované pracovisko-Hranovnica
- MISS Spojenej školy-SP.Štiavnik
- Svetový deň zdravia
- Kam sa peniažky kotúľajú1
- Príprava jedla-finančná gramotnosť
- S vďakou našim mamám
- Upracme Slovensko
- Pre moju mamu
- Teplo môjho domova
- Klimatyzuj III.
- Svet je pestrý
- Podtatranský Kubko
- Svetový deň vody
- Marec-mesiac knihy
- Vrabček 6
- Zdravý životný štýl -prednáška
- Hasiči a Vianoce
- Grafický návrh na žiacku knižku
- Vrabček 5-február 2024
- Školské kolo v prednese poézie a prózy
- Klimatyzuj II.
- Koncert
- Karneval 2024
- Vrabček 4
- Klimatyzuj I.
- Nie Si Na Predaj
- WAY OF ART
- Rómovia - mýty a fakty
- Vianočná návšteva seniorov v Hranovnici
- Klimatyzuj XII.
- Vianočný bazár-Unicef-aktivita
- Exkurzia v Slovenskej sporiteľni
- Pečenie pre seniorov
- Mikuláš 2023
- Červené stužky
- Vyhodnotenie -VYV Zem-náš šťastný domov
- Žiť zdravo -je hravo
- Vrabček 3
- Anjel Vianoc 2023
- Drogy NIE!
- Koordinátor digitalizácie-1
- UNICEF 2
- Hovorme o jedle
- Klimatyzuj X.
- ZEM-náš šťastný domov
- WAY OF ART
- Vrabček 2
- Jabĺčkový deň
- UNICEF 1 - Chudoba a nerovnosť
- klímaTYzuj sa...a aktivuj sa pre klímu
- Európsky týždeň športu 2023
- Vrabček 1
- Didaktické hry
- Beseda
UNICEF 1 - Chudoba a nerovnosť
Chudoba a nerovnosť
Ľudia žijúci v absolútnej chudobe často nedokážu pokryť svoje základné potreby, ako je strava, ubytovanie a oblečenie. Takáto chudoba sa často spája s hladom, podvýživou, chorobou a nízkym vekom dožitia.
Prečo ľudia hladujú?
Tejto téme sme sa venovali preto, aby žiaci lepšie pochopili hlavnú príčinu hladu.
Snahou aktivít bolo prejaviť empatický postoj k životu chudobných ľudí. So žiakmi sme viedli diskusiu, kde žiaci komentovali a vyjadrovali svoje názory o príčinách hladu. Tvrdenia o príčinách hladu boli rôzne, napr., že je nedostatok jedla pre všetkých, že jedlo je drahé a nemôžu si ho dovoliť kupovať, že vo svete je vojna, či príliš veľa ľudí na Zemi,...
Ďalšou aktivitou, ktorá zaujala žiakov bola aktivita pod názvom Jedlo na každý deň- „Chlieb“.
Žiaci porovnávali svoje raňajky, desiatu medzi sebou. Názornou ukážkou pochopili rozdiel v jednoduchých a „bohatých“ raňajkách. Žiaci si uvedomili, že chlieb je síce základnou zložkou stravovacích návykov, no k zdravej výžive patrí omnoho viac potravín.